خبر فوری

«کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» برگزار می‌شود

چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» سوم خردادماه، به صورت سراسری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» به مناسبت آزادسازی خرمشهر و «روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت سراسری در سطح کشور برگزار می‌شود.

طی این کنگره قرار است در هر استان با حضور مقامات کشوری و لشکری از 7 جانبازی که در عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر  به درجه جانبازی نائل آمده‌اند، تجلیل شود.

همچنین اجلاسیه مرکزی چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» از ساعت 10 صبح روز دوشنبه، سوم خردادماه 1400، با حضور «مهندس سعید اوحدی»، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونان و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود و طی آن از 7 جانباز عملیات غرورآفرین «فتح خرمشهر» ساکن استان تهران نیز به صورت نمادین تجلیل خواهد شد.

این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید رسول‌زاده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود و به صورت هم‌زمان در قالب وبینار، در سراسر کشور برگزار و پخش خواهد شد.

«کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» برگزار می‌شود

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید