خبر فوری

کامبک منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون با درخشش کاوانی/ پیروزی میلان برابر فیورنتینا و تثبیت صدرنشینی

هرمزبان – تمامی رویاهای رالف هازن هوتل برای کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی حساس، طی یک نیمه و با درخشش کاوانی نقش بر آب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، منچستریونایتد با کسب یک برد خارج از خانه دیگر، خودش را به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر رساند. شیاطین سرخ در مسابقه ای که دو گل غافلگیرانه دریافت کردند و ضمنا مصدومیت داوید دخیا هم بر مصائب آن ها افزود، توانستند سنت مری را با دست پر ترک کنند. یونایتد که در نیمه نخست با شکست ۰-۲ راهی رختکن شده بود، با ورود ادینسون کاوانی در بین نیمه و دبل این ستاره باتجربه در نهایت موفق شد در دیداری مهیج با نتیجه ۲-۳ ساوتهمپتون را شکست دهد.
یونایتد در همان دقایق ابتدایی و روی یک و دوی میسون گرینوود و دنی فن دبیک می توانست به گل اول بازی دست یابد، اما ضربه مهاجم جوان یونایتد در موقعیتی بسیار خوب راهی به دروازه نیافت. اما در ادامه ساوتهمپتون جریان بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۲۲ موفق به گلزنی شد. روی ارسال واردپرس از روی نقطه کرنر بود که بدنارک بالاتر از مارکوس راشفورد موفق شد دروازه داوید دخیا را باز کند.
در دقیقه ۲۲ این بار خود واردپرس تا استانه باز کردن دروازه یونایتد پیش رفت، اما ضربه او بعد از برخورد به الکس تلس با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما در دقیقه ۳۰ یونایتد فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت که مک کارتی در دو صحنه با عکس العمل هایی فوق العاده برابر ضربات گرینوود و برونو فرناندز ایستادگی کرد. اما دقایقی بعد ساوتهمپتون به گل دوم رسید. این تیم در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شده و واردپراوس با نواختن ضربه ای زیبای داوید دخیا را مغلوب کرد تا در نهایت ساوتهمپتون با برتری ۰-۲ راهی رختکن شود.
یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدای نیمه دوم بود که ادینسون کاوانی روی پاس فن دبیک می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه مک کارتی برخورد کرد. اما در دقیقه ۵۹ یونایتد به گل اول دست یافت. روی پاس آرون فان بیساکا، کاوانی در سمت راست مالک توپ شده و برونو فرناندز را درون محوطه صاحب فرصت کرد تا ستاره پرتغالی با ضربه ای دقیق گل اول را وارد دروازه حریف کند.
در دقیقه ۶۹ این بار کاوانی خودش روی پاس وان بیساکا تا آستانه زدن گل تساوی یونایتد پیش رفت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی بیرون میدان شد. اما در نهایت ۷۴ یونایتد به گل تساوی دست یافت. ضربه برونو فرناندز از پشت محوطه با تیزهوشی کاوانی و ضربه سر او در مقابل دروازه همراه شد و گل دوم یونایتد نیز به ثمر رسید. دقایقی بعد و روی حرکن خطرناک آدامز بود که ساوتهمپتون می توانست به گل سوم دست یابد، اما هیچ بازیکنی از این تیم از فرصت استفاده نکرد و موقعیت از دست رفت. اما در دقیقه ۹۲ یونایتد به گل سوم دست یافت. روی ارسال راشفورد از سمت چپ، کاوانی در شرایطی دشوار با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا یونایتد در این دیدار دشوار با نتیجه ۲-۳ پیروز شود.

– میلان موفق شد بدون سختی، به راحتی سه امتیاز بازی با فیورنتینا را کسب کند و اختلافش با تیم دوم را به عدد ۵ برساند. میلان کار را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت. شاگردان استفانو پیولی چند حمله نیز روی دروازه حریف ترتیب دادند اما نتیجه خاصی برای آنها حاصل نشد. در دقیقه ۱۷ نهایتاً برتری روسونری نتیجه داد و این تیم موفق شد گل اول را وارد دروازه فیورنتینا کند. ارسال کرنر بازیکنان میلان به روی دروازه با اشاره فرانک کسیه همراه بود تا این که توپ در دهانه دروازه به السیو رومانیولی برسد و این بازیکن با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند تا کار ۱-۰ شود.
میلان به تسلط خود بر روی بازی ادامه داد و خطای مدافع فیورنتینا روی الکسیس سائلماکرز درون محوطه جریمه باعث شد که داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. در غیاب زلاتان ابراهیموویچ، فرانک کسیه پشت توپ ایستاد و به راحتی موفق شد گل دوم میلان را به ثمر برساند. میلان می‌توانست در ادامه نیمه اول باز هم توسط فرانک کسیه از روی نقطه پنالتی به گل دست پیدا کند اما درخشش دروازه بان فیورنتینا مانع از این موضوع شد تا دو تیم با همان نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان استفانو پیولی راهی رختکن شوند.
فیورنتینا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و حتی می توانست در دقیقه ۵۶ یکی از گل‌ها را جبران کند اما درخشش دروازه بان ملی پوش میلان یعنی جانلوئیجی دوناروما مانع از رقم خوردن این اتفاق شد. در ادامه بازی نیز میلان کار را کنترل کرد تا مسابقه با همان نتیجه ۲-۰ تمام شود و تیم استفانو پیولی همچنان با قدرت در صدر جدول رقابت های سری آ قرار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید