خبر فوری

امام جمعه بندرلنگه: حماسه 9 دی مشت محکم بر دهان یاوه‌گویانی بود که به جایگاه ولایت فقیه اهانت کرده بودند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه در حوزه غرب هرمزگان، آیت‌االله سید محمد جواد رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: در توانایی یافتن در زندگی به پایین‌تر از خود نگاه کنید، اما در معنویت به بالاتر و اگر انسان یقین داشته باشد که مرگ و روزی‌اش دست خداست، خداوند او را بالا می‌برد و هیچ کس و هیچ چیز هم نمی‌تواند سد راه او شود.

وی با اشاره به روایات و احادیث اسلامی، افزود: اخلاق خوب، روزی را جذب می‌کند و هیچ زندگی شیرین‌تر از اخلاق خوب نیست، اگر می‌خواهید مال نافع داشته باشید قناعت کنید و امام علی(ع) می‌فرماید، عزیز شد آن آدمی که قانع بود.

امام جمعه بندرلنگه اضافه کرد: متأسفانه امروز ما از قناعت فاصله گرفته‌ایم و در زندگی روزمره قانع نیستیم و در مصرف آب و برق، خورد و خوراک اسراف می‎کنیم و نباید افرادی که در گذشته‌ آب و برق نداشتند و سختی‌های آن دوران را فراموش کنیم و معنی قناعت در تنگنا قرار دادن خود نیست، بلکه درست مصرف کردن است.

آیت‌الله رکنی با دعوت از مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی‌ماه در حوزه علمیه آل‌البیت(ع)، تصریح کرد: این روز یادآور روزی است که مردم با تمام توان خود به صحنه آمدند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی زدند که به جایگاه رفیع ولایت فقیه اهانت کرده بودند و این کوته‌فکران در فتنه سال 88  فکر می‌کردند می‌توانند به انقلاب اسلامی و این نظام مقدس ضربه بزنند، اما خیالشان خیالی باطل بود.

وی بیان کرد: ولایت فقیه عمود خیمه نظام است و امروز نیز این تبلور در وجود ذی‌جود رهبر معظم انقلاب تداعی پیدا کرده و این میراث گرانبهای شهدا و امام راحل است و اطاعت از ولایت فقیه، اطاعت از فرمان رسول خدا است و عشق به ولایت عشق به خداست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه در پایان با تبریک به مناسبت آزادسازی حلب، یادآور شد: این پیروزی را به رزمندگان جبهه مقاومت تبریک می‌گوییم و اینکه در واقع شکست حلب، شکست حامیان آن‌هاست و امیدواریم به زودی موصل هم آزاد شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید