خبر فوری

دکتر علی عسکری: حل مشکلات کشور با نگاه جهادی و سیاست اقتصاد مقاومتی +عکس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، دکتر علی عسکری امروز در بازدید از میدان نفتی یاران شمالی  با بیان این مطلب افزود : امروز نیروهای متخصص ما در همه عرصه مشغول فعالیت و خدمات رسانی می باشند .

وی با اشاره به طرح توسعه میدان نفتی یاران شمالی اظهارداشت : این طرح با تلاش  متخصصان کشورمان  با نگاه علمی ، فنی و منظم  در سرزمینی حال اجرا می باشد  که مشهد شهیدان بزرگی همچون چمران ، هاشمی و همت است .

رئیس رسانه ملی ادامه داد : سازمان صدا و سیما حامی و منعکس کننده تلاش صنعتگران و تولید کنندگان در عرصه اقتصاد مقاومتی  ، صنعت و اقتصاد است .

دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه شعار ما میتوانیم را  جوانان متخصص داخلی توانستند بخوبی در میادین مشترک نفتی به اجرا در بیاورند افزود : امروز این متخصصینی که در میادین مشترک نفتی مشغول به فعالیت هستند همگی فارغ التحصیل دانشگاههای داخلی می باشند  و این امر باعث خرسندی است که پیشرفت  جوانان خود را این گونه مشاهده کنیم.

رئیس رسانه ملی اظهارداشت : نیروهای ایرانی توانسته اند ١٠٠ درصد کارهای ساخت وراه اندازی سایت های نفتی را اجرا کنند.

میدان نفتی یاران شمالی در استان خوزستان و در فاصله تقریبی ۱۳۰ کیلومتری غرب شهر اهواز در نزدیکی مرز ایران و عراق و در مجاورت  قرار گرفته است .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید