۴ آزاده سرافراز جزیره هرمز تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، مهدی سلامتی شنبه شب در مراسم تجلیل از آزادگان جزیره هرمز بابیان این‌که آزادگان سندهای افتخار و عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: آزادگان در سال ۶۹ با ورود سرافرازانه خود به خاک ایران اسلامی شورونشاط قابل‌توجهی را به کشور و مردم بخشیدند و فضای معنوی، همراه با امید به جامعه تزریق شد و آن‌ها به‌عنوان الگوی صبر و بردباری برای مردم به‌ویژه جوانان قرار گرفتند.

فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمزبا گرامیداشت یاد و خاطره اسیر شهید مدافع حرم شهید محسن حججی گفت: تحمل دوران سخت و طاقت‌فرسای اسارت و استواری در حفظ ارزش‌ها موجب خلق حماسه جاویدان این عزیزان شده که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

سلامتی گفت: آزادگان سرافراز باید در استوار ماندن در این راه پیام‌آوری برای انقلاب اسلامی و مسئولان نیز باید قدردان آنان باشند.

فرمانده حوزه مقلومت شهدای هرمز افزود: روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که درراه عهد و پیمانی که باخدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند.

سلامتی اظهار داشت: آزادگان توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، باوجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف کنند تا در بازگشت به ایران اسلامی درصحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان وزنان ایران اسلامی باشند.

وی در پایان اظهار داشت : جزیره هرمز با ۳۸شهید و ۴ آزاده و قریب به ۴۰۰ جانبار و ایثارگر توانسته دین خود به انقلاب ادعا کنند.

در این مراسم از ۴ خانواده آزادگان تجلیل شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید