خبر فوری

۱۱ هزار و ۶۰۳ نفر روز در مراکز فرهنگیان استان قزوین اسکان یافتند

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ۸۱ مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی در قزوین اختصاص یافته و در اختیار معلمان گرامی در تعطیلات نوروزی قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: اسکان نوروزی فرهنگیان در استان قزوین از ۲۷ اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعغطیلات ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از ۲۷ لغایت ۳۰ اسفند ماه ۹۵ بالغ بر ۴ هزار و ۴۶۱ نفر فرهنگی و یک هزار و ۱۸۵ نفر غیرفرهنگی در مراکز اسکان پذیرش شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: در این مدت یک هزار و ۲۲۸ خانوار فرهنگی و ۳۲۰ خانوار غیرفرهنگی از مراکز اسکان استفاده کرده اند و در مجموع بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۰۳ نفر روز در استان قزوین اسکان داده شده اند.

قاسمی بیان کرد: در مراکز رفاهی آموزشی فرهنگیان(خانه معلم) نیز بالغ بر ۳۰۱ نفر شامل ۸۷ خانواده اسکان داده شدند.

 وی یادآورشد: در روزهای۲۷ و ۲۸ اسفندماه ۹۵ بالغ بر ۱۲۰۰ نفردرمراکز اسکان پذیرش شده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید