گروه امداد و نجات هنوز قادر به از سرگیری جستجوی جسد جوان بستکی نیست / سطح آب بالاست و کماکان منتظر کمتر شدن آن هستیم

عبدالله پرتابیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: عملیات جستجوی جسد جوان 16 ساله اهل جناج بستک به‌علت بالا بودن سطح آب رودخانه کماکان متوقف است.

وی میزان بارندگی در این شهرستان را تا عصر روز گذشته 232 میلی‌متر عنوان کرد و افزود: عصر روز جمعه گذشته به‌علت طغیان رودخانه و خطرات مسیر ادامه جستجو برای امدادگران میسر نبود و بروز هرگونه حوادثی برای گروه امداد و نجات احتمال می‌رفت و به همین دلیل عملیات جستجو متوقف شد.

فرماندار بستک در پاسخ به این سؤوال که با توجه به پایان بارندگی چرا هنوز عملیات جستجو از سر گرفته نشده است، گفت: گروه امداد و نجات به‌دلیل بالا بودن سطح آب هنوز قادر به از سرگیری جستجو برای یافتن جسد جوان 16 ساله اهل جناح نیست و کماکان منتظر کمتر شدن آب هستیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، جوان 16 ساله‌‌ای از اهالی شهر «جناح» از توابع شهرستان بستک عصر روز چهارشنبه بدون در نظر گرفتن علائم هشداری و خاکریز قصد عبور از مسیر آب‌نما را می‌کند که در حین عبور با موتورسکلیت به داخل آب سقوط کرده و تاکنون هیچ‌گونه آثاری از وی یافت نشده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید