خبر فوری

جای مراکز رفاهی فرهنگیان در شمال استان بوشهر خالی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در نشست با مدیران مدارس شهرستان دیلم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، افزود: خداوند نیز به قلم سوگند یاد می کند که نشان از مقام بالای علم و معلمی است. بنابراین، پیگیری مسایل آموزش و پرورش و بهداشت و درمان از اولویت های کاری من است.

وی ادامه داد: در معیشت فرهنگیان باید یک تحول ایجاد شود و تغییرات معمولی کارساز نیست و بنده پیگیر این امور هستم.

خدری تصریح کرد: جای مراکز رفاهی فرهنگیان در شمال استان خالی است و در آینده نزدیک، طبق رایزنی هایی که شده، از وزیر آموزش و پرورش دعوت می کنیم تا به استان بیاید و بیش از پیش پیگیر مشکلات فرهنگیان باشند.

خدری همچنین متذکر شد: پیگیر مسائلی از قبیل ۲ درصد سهم فروش نفت برای این مناطق و جذب اعتباراتی برای لایروبی خور و ترمیم جاده های روستایی هستیم.

عباس امید مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از پیگیری‌های حجت الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در زمینه مسکن فرهنگیان قدردانی کرد و به توضیح عملکرد آموزش و پرورش شهرستان در چند ماه اخیر پرداخت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید