خبر فوری

سوال از دانش آشتیانی در مورد برخورد با متخلفین صندوق ذخیره فرهنگیان تقدیم هیأت رئیسه شد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: سوال از فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص اقدامات صورت‌گرفته درمورد احقاق حقوق فرهنگیان در بحث صندوق ذخیره فرهنگیان و برخورد با متخلفین در این باره به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.

متن طرح سوال به شرح زیر است:

هیأت رئیسه محترم

خواهشمند است در اجرای ماده (209) آیین‌نامه داخلی، سوال اینجانب/ اینجانبان از جناب آقای دانش آشتیانی وزیر محترم آموزش‌وپرورش را برای بررسی به کمیسیون تخصصی ذی‌ربط ارجاع شود.

خلاصه سؤال:

چه اقدامی در خصوص احقاق حقوق فرهنگیان در صندوق ذخایر فرهنگی انجام داده‌اید؟ و چه اقدامی در برابر متخلفین انجام داده‌اید؟

شرح سؤال:

جناب آقای وزیر! لازم است توضیح کاملی جهت شفاف‌سازی ابهامات و سوالات زیر ارائه نمایید.

1- هیأت امنا، هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از ابتدا تاکنون چه کسانی بوده‌اند؟

2- اعضاء صندوق مذکور چند نفر هستند؟

3- آخرین وضعیت متخلفان چگونه است؟

4- در ازای سرمایه اعضاء چه مدرکی به آنها داده شده است و چرا برگه سهام صادر نشده است؟

5- اسامی افرادی (اعم از حقیقی و حقوقی) که بیش از پانصد میلیون تومان وام دریافت کرده‌اند با ذکر نوع، میزان و وثائق تودیعی به همراه مشخصات کارشناسان رسمی که وثائق را ارزیابی کرده‌اند اعلام نمایید.

6- چه اقدامی درخصوص متخلفان و بازگرداندن وجوه غارت‌شده از صندوق انجام داده‌اید؟

7- گردش مالی صندوق در سال گذشته چه میزان بوده است؟

نماینده سوال‌کنند: حسینعلی حاجی دلیگانی

حوزه انتخابیه: شاهین‌شهر، میمه و برخوار

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید