خبر فوری

روزانه ۴۰۰ نفر در بندرعباس به همت ارتش واکسینه می‌شوند

هرمزبان – ارشد نظامی ارتش در هرمزگان گفت: اهتمام نیروهای چهارگانه ارتش در مقابله با ویروس کرونا را لبیک به فرمان امام خامنه‌ای است و روزانه ۴۰۰ نفر در مرکز واکسیناسیون شهید مدافع سلامت خانم حکیمه شب روا در محل سالن هفت تیر بندرعباس واکسینه می‌شوند.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری روز یکشنبه در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید مدافع سلامت خانم حکیمه شب روا در محل سالن هفت تیر بندرعباس افزود: تا کنون افزون‌بر هفت هزار نفر واکسینه شده‌اند و با تقویت این مرکز روزانه تعداد بیشتری واکسینه خواهند شد.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا ادامه داد: برابر عوامل فرماندهی معظم کل قوا نیروهای مسلح از آغازین روزهای شیوه کرونا در کشور وارد عرصه همکاری با وزارت بهداشت شدند و همانطوری که شعار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشور است، تمامی بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی در اختیار ملت شریف در جای جای کشور عزیزمان قرار دادند.

وی اضافه کرد: همکاران عزیز بنده در هرمزگان علاوه بر لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش تعداد تخت های پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های نیروهای مسلح،  بعد از شروع تزریق واکسن در کشور آغاز شد مرکز واکسیناسیونی به همت نیروهای مسلح بالاخص نیروی دریایی ارتش راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: این مرکز به نام شهیده محترم خانم شبروا از شهدای مدافع سلامت منطقه یکم امامت نداجا نامگذاری شده است و مردم هرمزگان طبق اعلام شرایط وزارت بهداشت می‌توانند با مراجعه به این مرکز فرآیند واکسینه شدن را انجام دهند.

ارشد نظامی ارتش در هرمزگان بیان کرد: تمام تلاش نیروهای مسلح برای کمک به عزیزان مدافع بهداشت و سلامت در وزارت بهداشت و تسریع در فرایند واکسیناسیون است و در دستور فرمانده معظم کل قوا و فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراکز بهداشتی با تمام توان وارد عرصه شده اند.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری گفت: انشالله تلاش خواهیم کرد هر آنچه را که در توان داریم جهت رفاه حال مردم عزیز و شهیدپرور هرمزگان به صحنه آورده و به همکاران خودمان در حوزه بهداشت وزارت بهداشت کمک کنیم.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید