زمین‌خوار در پاتل تازیان به مرجع قضایی معرفی شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک هزار متر مربع زمین خواری به ارزش 10میلیارد ریال درشهرستان بندر عباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی و در پی خبری مبنی بر اینکه فردی سود جو در روستای پاتل شهر تازیان این شهرستان اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی ملی کرده است، موضوع در دستورکار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با استعلام از منابع رسمی مشخص شد، یک هزار متر مربع اراضی ملی از سوی متهم به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه با هماهنگی مراجع قضائی اراضی موصوف خلع ید شد، گفت:کارشناسان ارزش زمین های مورد نظر را یک میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی یک متهم را در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش فارس، شهر تازیان که به تازگی ایجاد شده، هنوز حریم مصوب و مشخصی ندارد و دهها مورد زمین خواری کوچک و بزرگ در این منطقه از سوی سودجویان صورت گرفته که با توجه به موقعیت خاص تازیان در مجاورت راه بندر شهید رجایی و پالایشگاه‌های مهمی نظیر نفت ستاره خلیج فارس و بندرعباس، ارزش ملک در این منطقه بالاست و سودجویان نیز به طور مستمر در این منطقه به دنبال منفعت طلبی از طریق زمین‌خواری هستند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید