هرمزبان:مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به دلیل آتش سوزی ناگهانی خودروی سمند متعلق به این اداره کل و پرتاب خود به بیرون از خودرو بر اثر ضربه مغزی در 36 سالگی جان خود را از دست داد.

حادثه در محور بندرعباس میناب/ مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان جان باخت

صراط: ایرنا نوشت: مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به دلیل آتش سوزی ناگهانی خودروی سمند متعلق به این اداره کل و پرتاب خود به بیرون از خودرو بر اثر ضربه مغزی در 36 سالگی جان خود را از دست داد.

بر اساس اعلام مسئولان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، اصالت پورغلام بندری و دو نفر دیگر از کارکنان این اداره روز دوشنبه برای شرکت در مراسم جشن بانوان عازم شهرستان سیریک بودند.

سرپرستی تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس، قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی، نایب رئیسی هیئت های ژیمناستیک، شنا  و آمادگی جسمانی از جمله سوابق این بانوی ورزشکار است. 

فرمانده پلیس راه هرمزگان  اظهار کرد: این خودرو با 3 سرنشین در محور بندرعباس- میناب در حرکت بوده که ناگهان دچار آتش سوزی می شود.

سرهنگ علی مجیدزاده بیان کرد: مرحوم پورغلام بندری به دلیل ترس از این آتش سوزی بلافاصله خود را به بیرون از خودرو پرت می کند که براثر ضربه مغزی در دم جان خود را از دست می دهد.

وی با بیان این که علت این آتش سوزی در حال بررسی است، بیان کرد: 2 سرنشین دیگر این خودرو پس از کنترل آن، موفق به نجات جان خود شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید