طغیان رودخانه شریفی وباغان جاده جاسک به میناب وبشاگرد را مسدود شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد رادمهرفرماندار جاسک با اشاره به بارندگی‌های ظهر دوشنبه در دامنه و ارتفاعات شهرستان بشاگرد و جاسک گفت: این بارندگی‌ها سبب جاری شدن سیلاب و رودخانه‌ها در دامنه این ارتفاعات شده است.

رادمهر بیان داشت:بر اثر این بارندگی‌ها دو رودخانه شریفی و باغان طغیان کرده و سبب مسدود شدن محور جاسک به بشاگرد و جاسک به میناب شده است.

فرماندار جاسک با تاکید به رانندگان در حال تردد در این دو محور گفت: راننده‌ها نهایت صبر را داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

رادمهر عنوان کرد: در پی بارندگی‌های ظهر امروز اکثر رود خانه‌ها جاری شده است و این دو محور مسدود شده اند که نیرو‌های راهداری آماده برای بازگشایی این دو محور هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید