کشفیات ۴ ماه اخیر قشم از زبان فرمانده انتظامی

به گزارش هرمزبان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین الهی فرمانده انتظامی قشم گفت: ۲۷۷ طرح توسط پلیس اجرا شده که ۱۰۵ طرح امنیت اجتماعی، ۲۴ طرح پیشگیری از سرقت، پنج طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و ۱۳ مورد نیز سایر طرح‌ها بوده است.

وی افزود: در چهار ماه گذشته همچنین ۳۹۷ هزار و ۲۳۹ پاکت سیگار قاچاق، انواع لوازم خانگی و قطعات خودرو، انواع قرص و شربت روانگردان و خودور‌های غیرمجاز نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم به کشف سرقت‌ها نسبت به سال گذشته و دوره قبل در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: در سرقت خودرو ۱۸۸ درصد افزایش کشف، در قطعات خودرو ۲۸۵ درصد افزایش کشف و ۵۵۰ درصد افزایش دستگیری و همچنین در سرقت موتورسیکلت ۱۰۷ درصد افزایش کشف و ۱۶۸ درصد افزایش دستگیری طی این مدت صورت گرفته است.

الهی اضافه کرد: همچنین کشف کل سرقت‌ها در این مدت ۱۶۱ درصد بوده و ۲۰۸ درصد افزایش دستگیری بوده است.

این مقام انتظامی در قشم گفت: نسبت به ۹ ماهه سال قبل، ۸۴ درصد دستگیری سارق منزل، ۱۶۶ درصد افزایش کشف سرقت منزل، ۱۱۰ درصد دستگیری سارق فروشگاه‌ها و همچنین در اماکن دولتی نیز ۶۰۰ درصد افزایش دستگیری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم به مردم و مالکان موتورسیکلت و خودرو توصیه کرد: وسایل خود را در پارکینگ‌های مجاز تحویل دهند و یا به قفل و زنجیر مجهز کنند.

الهی افزود: موتورسیکلت‌های سرقتی کشف شده در پارکینگ نگهداری می‌شود و مالکان می‌توانند با مراجعه حضوری نسبت به شناسایی وسایل نقلیه خود اقدام و تحویل بگیرند.

وی تاکید کرد: افراد کم سن و سال و بدون گواهینامه و بدون بیمه نباید از موتورسیکلت استفاده کنند که خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه درخواست ما از مردم این است که به هشدار‌های پلیس توجه کنند، ادامه داد: در چهار ماه گذشته ۲۷۷ طرح توسط نیرو‌های پلیس اجرا شده که شامل ۱۰۵ طرح امنیت اجتماعی، ۲۴ طرح پیشگیری از سرقت، ۵ طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و ۱۳ مورد نیز سایر طرح‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم اضافه کرد: مردم پلیس را امین خود بدانند و می‌توانند با پلیس از طریق شماره ۱۹۷ و ۱۱۶ حفاظت اطلاعات و ۱۱۰ شکایات تماس و همچنین از طریق تلفن همراه این فرماندهی به شماره   ۰۹۱۲۰۷۵۵۶۴۳ پیامک داده و درخواست‌ها و جرایم را اطلاع دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید