پرسش های نسل جوان در خصوص انقلاب با پاسخگویی مستدل همراه باشد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ بهروز اکرمی در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان که با موضوع بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: ضرورت تداوم حیات معنوی و انتقال ارزش های انقلاب به نسل‌های جدید، لزوم بازخوانی درست و منطقی از اوضاع ایران در قبل از انقلاب با عنایت به هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، تهدیدات، کودتاها و غیره از مسائل مهم مدنظر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: بدبین ساختن افکار عمومی نسبت به حاکمیت، بالا بردن توقعات و مطالبات مردم از حکومت، ایجاد بحران‌های ساختگی یا شورش‌های اجتماعی، اشاعه و ترویج فرهنگ و ارزش‌هایی که مغایر با منویات و اهداف حاکمیت است و منجی نشان دادن خودشان، از جمله محورهای جنگ روانی آمریکا و غرب علیه مردم ایران است و با توجه به اینکه جنگ روانی فضای افکار عمومی را دستخوش تغییرات و تحولات می‌ کند،  باید برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی رویکرد فرهنگی و اجتماعی با هدف آگاه سازی افکار عمومی از توطئه های دشمنان داشته باشد.

اکرمی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال ایجاد یأس، ناامیدی، تیره و تار نشان دادن وضعیت کشور و برجسته‌ سازی برخی از مشکلات هستند و باید متولیان امر اجتماعی و فرهنگی به صورت حرفه‌ای، مستدل، باورپذیر، کارآمد در مقابل عملیات روانی که دشمنان به راه انداخته‌اند، موفق و سربلند باشند.

وی به تلاش سازمان ‌یافته شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه ایمان و باورهای جامعه ایرانی و انکار چهل سال افتخار، خدمت، پایداری، مقاومت و پیشرفت ملت ایران اشاره کرد و گفت: برگزاری چهل سالگی انقلاب اسلامی، فرصتی است که همه به راه طی شده افتخار کنیم و به چشم ‌اندازی که در آینده داریم امیدوار باشیم.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید