خبر فوری

پرسش های نسل جوان در خصوص انقلاب با پاسخگویی مستدل همراه باشد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ بهروز اکرمی در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان که با موضوع بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: ضرورت تداوم حیات معنوی و انتقال ارزش های انقلاب به نسل‌های جدید، لزوم بازخوانی درست و منطقی از اوضاع ایران در قبل از انقلاب با عنایت به هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، تهدیدات، کودتاها و غیره از مسائل مهم مدنظر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: بدبین ساختن افکار عمومی نسبت به حاکمیت، بالا بردن توقعات و مطالبات مردم از حکومت، ایجاد بحران‌های ساختگی یا شورش‌های اجتماعی، اشاعه و ترویج فرهنگ و ارزش‌هایی که مغایر با منویات و اهداف حاکمیت است و منجی نشان دادن خودشان، از جمله محورهای جنگ روانی آمریکا و غرب علیه مردم ایران است و با توجه به اینکه جنگ روانی فضای افکار عمومی را دستخوش تغییرات و تحولات می‌ کند،  باید برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی رویکرد فرهنگی و اجتماعی با هدف آگاه سازی افکار عمومی از توطئه های دشمنان داشته باشد.

اکرمی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال ایجاد یأس، ناامیدی، تیره و تار نشان دادن وضعیت کشور و برجسته‌ سازی برخی از مشکلات هستند و باید متولیان امر اجتماعی و فرهنگی به صورت حرفه‌ای، مستدل، باورپذیر، کارآمد در مقابل عملیات روانی که دشمنان به راه انداخته‌اند، موفق و سربلند باشند.

وی به تلاش سازمان ‌یافته شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه ایمان و باورهای جامعه ایرانی و انکار چهل سال افتخار، خدمت، پایداری، مقاومت و پیشرفت ملت ایران اشاره کرد و گفت: برگزاری چهل سالگی انقلاب اسلامی، فرصتی است که همه به راه طی شده افتخار کنیم و به چشم ‌اندازی که در آینده داریم امیدوار باشیم.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید