بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بسته است

حمیدرضا محمدحسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان در گفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،گفت:به علت وزش باد شدید و کاهش دید افقی بنادر مسافری بندرعباس به قشم – هرمز و بالعکس بسته است.

وی افزود:رفت و آمد شناور‌های مسافری در مسیر بندرعباس به قشم، هرمز و بالعکس تا مساعد شدن شرایط جوی بسته است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان گفت:در این مدت مسافران برای سفر به قشم می‌توانند از مسیر بندر پهل خمیر به بندر لافت قشم رفت و آمد کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با ورود سامانه‌های پرفشار بر روی استان در ساعت‌های آینده هوا همراه با افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی، گرد و غبار و مواج شدن دریا به ویژه در تنگه هرمز و جزایر شرقی پیش بینی می‌شود.

نرگس آقاخانی افزود: اکنون دید افقی بین سه تا دو کیلومتر است و گاهی به کمتر از یک کیلومتر کاهش می‌یابد.

وی گفت: سرعت باد‌های شمال شرقی در محدوده تنگه هرمز و جزایر شرقی هرمزگان به حدود چهل و پنج کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید