خبر فوری

اعطای فرصت برای پرداخت بیمه روستایی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محمد علی دشوارگر مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان گفت: روستاییان بیمه شده‌ای که در پرداخت حق بیمه تا حداکثر یک سال تاخیر دارند می‌توانند برای پرداخت حق بیمه به مراکز اجرایی و کارگزاری‌های مربوطه مراجعه کنند.

وی افزود: افراد بالای ۵۰ سال بیمه شده‌ای که حق بیمه خود را با تاخیر پرداخت کرده اند برای تکمیل سنوات خود فرصت پرداخت حق بیمه دارند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت:هر فرد با پرداخت ۲۴۰ هزار تومان و داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۵۰ سال سال سن می‌تواند به عضویت صندوق درآید.
دشوارگر افزود: دولت با پرداخت دو برابر این مبلغ فرد بیمه شده را حمایت می‌کند.
وی گفت: صندوق برای حمایت از روستانشینان و سایر جوامع هدف شرایط عضویت را تسهیل کرده و بیمه شده می‌تواند با پرداخت یک سوم حق بیمه به عضویت صندوق درآید.
اکنون هجده هزار هرمزگانی برای استفاده از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی کلی، و بازماندگان عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هستند.

روستاییان با مراجعه به نشانی اینترنتی www.roostaa.ir و سامانه 300027 از سوابق بیمه ای خود مطلع شوند.
همچنین این سامانه پاسخگوی هر گونه نظرات و انتقادات و شکایات مردمی است.
روستاییان و عشایر ، ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر ، اعضای سازمان دامپزشکی و سازمان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی بار و مسافر زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید