خبر فوری

کشف بیش از ۴۵۰ کیلو گرم موادافیونی در سواحل پارسیان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان  گفت:  محل دپوی سوداگران مرگ در سواحل شهرستان پارسیان لو رفت.

وی افزود:مرزبانان شهرستان پارسیان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه با خبر شدند سوداگران مرگ اقدام به جاسازی و دپوی مقادیری موادمخدر در سواحل سطح حوزه استحفاظی کرده اند.

 فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت:بلافاصله گروهی از مرزبانان این پایگاه برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان به موقعیت شناسایی شده اعزام و اقدام به بازرسی منطقه کردند.

سرهنگ خرم روی  افزود:مرزبانان در بازرسی از محل، ۴۵۸ کیلوگرم موادمخدر را که به طرز ماهرانه‌ای در زیر ماسه‌های ساحل دپو شده بود شناسایی و کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت:از این مقدار مواد کشف شده  ۴۵۰ کیلیوگرم تریاک و ۸ کیلوگرم از هروئین است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید