خبر فوری

آتش گرفتن یک لنج باری در بندرلنگه جان ناخدا ۶۰ ساله را گرفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمود صابری گفت: این حادثه ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح پس از گذشت ۲۰ دقیقه خروج این لنج از اسکله بندرلنگه به مقصد دبی رخ داد.

صابری افزود: در نخستین تماسی که از این لنج با برج کنترل برقرار شد گروه عملیاتی امداد و نجات برای کمک به این لنج شتافتند و برای جلوگیری از خسارت بیشتر کالاهای صادراتی موجود به اسکله صیادی بندرکنگ انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴ ملوان این لنج با قایق‌های صیادی که به محل حادثه نزدیک بودند نجات یافتند ولی ناخدای ۶۰ ساله شناور لحظاتی پس از پریدن به دریا غرق شد.

مدیریت بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان علت این حادثه را اتصالی برق در موتورخانه لنج عنوان کرد.

صابری با بیان اینکه این لنج حامل کشمش و اجاق‌گاز بود، اضافه کرد: در این حادثه به لنج ۶۰درصد و به کالاها ۴۰ درصد خسارت وارد شد.     

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید