خبر فوری

انقلاب اسلامی، ادامه‌دهنده راه بعثت پیامبر

هرمزبان – حجت الاسلام والمسلمین جاودان امام جمعه موقت بوموسی گفت: انقلاب اسلامی، ادامه‌دهنده راه بعثت پیامبر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‌الاسلام والمسلمین جاودان، امام جمعه موقت بوموسی در جمع مردم به مناسبت روز ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) ادامه‌دهنده جریان بعثت رسول الله (ص) بود.

وی با بیان اینکه بعثت پیامبر اسلام (ص) جهان بشریت را از جاهلیت نجات داد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نیز اسلام را که در حال انحراف به وسیله حکام ظالم و مستبد بود، به مسیر مستقیم خود بازگرداند.

حجت‌الاسلام جاودان با اشاره به آیه شریفه “واعدوا لهم ما استطعتم من قوة” تأکید کرد: باید با تمام وجود و امکانات از انقلاب و اسلام عزیز دفاع و حراست کنیم.

وی حضور مردم در تمام صحنه‌ها را یکی از مظاهر قدرت و قوت دانست و گفت: نماد بارز این حضور، راهپیمایی‌ها و خصوصاً شرکت در انتخابات است.

امام جمعه موقت بوموسی در ادامه به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران عزت و اقتدار را به ملت ایران بازگرداند و زمینه پیشرفت و تعالی کشور را فراهم کرد.

وی در پایان از مردم ولایتمدار جزیره بوموسی دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید