خبر فوری

نوع مدیریت آمریکا مکارانه و ظالمانه است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام رضا مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مؤلفه‌های مهم دین‌داری اظهار کرد: دین سه مؤلفه هستی‌شناسی، وظیفه‌شناختی و عاطفی دارد که انسان دین‌دار نمی‌تواند از همه چیز خوشش بیاید.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدای آمل را گرامی داشت و افزود: مردم حماسه‌ای آفریدند و در مقابل منافقین ایستادند و آنان را نابود کردند و این منافقین درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

امام جمعه موقت رودان با بیان خوشبین نبودن از مذاکرات آستانه در موضوع سوریه، تصریح کرد: اگر این نشست به نتیجه مطلوبی برسد، می‌تواند شروع حل بحران‌های سوریه شود، اما با دوگانگی که در مواضع در قبال گروهای معارض سوری اتخاذ شده است، به‌ نظر می‌رسد این نشست به شکست خواهد انجامید.

مهدوی عنوان کرد: روسیه معتقد است که دعوت از آمریکا در نشست آستانه این قابلیت را دارد که یک مشارکت همگانی داشته باشد، اما به‌نظر می‌رسد که روسیه به‌ دلیل مشکلات اقتصادی که پیدا کرده است مقداری از مواضع خود در خصوص سوریه عقب‌نشینی کرده و قصد دارد از دعوت آمریکا در این نشست یک امتیاز از آمریکا دریافت کند.

وی یادآور شد: در این موضوع جمهوری اسلامی ایران معتقد است که مسائل حیاتی جهان اسلام نباید با منافع اقتصادی روسیه باشد، همچنین ترکیه که در مسائل سوریه رفیق ایران نیست، بلکه رقیب ایران است و از طرفی ترکیه از جبهه النصره حمایت و مانع قدرت گرفتن کُردها در سوریه است.

مهدوی اضافه کرد: دلایل اصلی مخالفت ایران با حضور آمریکا در نشست آستانه حمایت تمام قد و تجهیز تروریست‌ها توسط آمریکا و بدعهدی‌های فراوان آنان است و به‌ دنبال یک جنگ فرسایشی و نابودی کامل سوریه است، اما آمریکا باید بداند که در مقابل اراده ملت‌ها نمی‌تواند بایستد و نوع مدیریت آمریکا مکارانه و ظالمانه است.

امام جمعه موقت رودان به حادثه اخیر ساختمان پلاسکوی تهران اشاره و خاطرنشان کرد: در این حادثه تعدادی از آتش‌نشانان با جان‌فشانی خود به کمک مردم حادثه‌دیده شتافتند و جان خود را از دست دادند و خداوند ان شاالله مصدومان این حادثه را شفا و جانباختگان را غریق رحمت خود قرار دهد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید