خبر فوری
گروه اجتماعی: حجت الاسلام عبدالله زاده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار دیرین امام و مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: پیام تسلیتی که مقام معظم رهبری به خانواده آیت‌الله هاشمی داده‌اند بهترین تجلیل از ایشان است.

پیام رهبری بهترین تجلیل از آیت الله هاشمی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده پاشاکی، امام جمعه موقت رشت روز گذشته، 1 بهمن در خطبه های نماز جمعه این شهر، با توصیه همگان به تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: تقوا به معنی احتیاط کردن در واجبات و محرمات دین است و خداوند انسان متقی را یاری می کند.

وی با بیان اینکه تقوا انسان را از گناهان باز می دارد، افزود: عدم رعایت حلال و حرام الهی موجب شکسته شدن حریم ها می شود لذا باید به واجبات و محرمات توجه کنیم و برای خداوند تبارک و تعالی حریم نگاه داریم.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به سبک زندگی انبیاء و اولیای الهی، تصریح کرد: باید بدانیم که عالم محضر خداست و همه چیز به دست خدا و مشیت او رقم می خورد لذا پیامبران براساس مشیت الهی رفتار می کردند و سیره زندگی آنان در واقع الگوی مردم است.

حجت الاسلام عبدالله زاده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار دیرین امام و مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: پیام تسلیتی که مقام معظم رهبری به خانواده آیت‌الله هاشمی داده‌اند بهترین تجلیل از ایشان است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سابقه طولانی در دشواری‌ها و تنگناها به ‌صورت مشترک با مقام معظم رهبری داشت، اضافه کرد: با رحلت آیت الله هاشمی دشمنان در صدد تبلیغات مسموم بودند، اما حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان همه توطئه ها را خنثی کرد و نشان داد که ملت ایران قدردان خدمتگزاران خود هستند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نقش روحانیت هدایت کردن جامعه است، افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زندان قرآن را تفسیر و نکات ناب را از قرآن برداشت کرد.

این کارشناس دینی وحدت در ولایت مداری را یکی از پیام های مهم مراسم تشییع آیت الله هاشمی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام مردم ایران را به خوبی نشناختند، اما مردم ایران دشمن شناس هستند و اجازه نمی دهند ارزش های اسلامی و انقلابی مورد سوء استفاده دشمن قرار بگیرد. حماسه 9 دی تجلی ولایت مداری و دشمن شناسی مردم است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است که پیروزی و تداوم آن در سایه مبانی اصیل دین اسلام با محوریت ولایت فقیه شکل گرفته است لذا باید قدر آن را بدانیم.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه استعمار پیر در کشتار مردم مظلوم یمن سهیم و شریک است، یادآور شد: عربستان سعودی در حال شکست خوردن بوده و روزی خون مردم بی گناه یمن به بار خواهد نشست و برسرشان آوار خواهد شد.

وی با اشاره به بی اعتباری آمریکا در برجام، عنوان کرد: بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام آبروی آنها را برده و آنها را بی‌اعتبارتر از گذشته کرده است، اما با توجه به فرمایشات رهبری آمریکا قابل اعتماد نبوده و بدعهد و بد ذات است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید