خبر فوری
مصاف مراکش با پرتغال با خط دفاعی قدرتمند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022

مصاف مراکش با پرتغال با خط دفاعی قدرتمند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022

هرمزبان – تیم ملی فوتبال مراکش با خط دفاعی قدرتمند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف پرتغال می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از آریا نیوز، تیم ملی مراکش فردا شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 در مصاف با پرتغال به قدرت خط دفاعی مجهز است.

مراکش پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل اسپانیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و پرتغال با نتیجه 6 بر 1 مقابل سوئیس پیروز شد.

برجسته‌ترین نقاط قوت شیرهای مراکشی مقابل پرتغال را به شرح زیر است:
دفاع

تیم ملی مراکش در رقابت های جام جهانی 2022 از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است که گواه آن این است که در 4 بازی تنها یک بار گل خورده و آن هم به اشتباه نایف اکراد بازیکنش مقابل کانادا بوده است.

الاسود 4 مدافع درخشان به نام های اشرف حکیمی، نایف اکرد، غانم سایس و نوصیر مزروعی دارد.

خط دفاعی مراکش آزمون مهم و سختی خواهد بود، به خصوص که تیم ملی پرتغال خط حمله قدرتمندی دارد که تاکنون 12 گل به ثمر رسانده است.
نیمکت ها

ولید الراکرکی، مدیر فنی، لیستی از تعویض های باکلاس دارد و آنها همیشه هنگام شرکت، چه در نیمه دوم و چه در هنگام تعویض اضطراری، موارد مورد نیاز را ارائه می دهند.

همچنین گروهی از بازیکنان تعویضی مانند یحیی عطیه الله، عبدالحمید الصابری، منیر المحمدی و زکریا ابوخلال توانستند توجهات را به خود جلب کنند.

روحیه

تیم ملی مراکش بر روحیه جمعی، انسجام و همبستگی بین بازیکنان متکی است که در عملکرد تیم و سبعیت آن مشهود است.

حریفان پیش از این نیز این موضوع را تایید کرده اند، زیرا معتقدند روحیه جنگندگی تیم ملی مراکش عادی نیست و آنها مانند “هیولا” درون مستطیل سبز هستند.

ولید رگراگی قبل از بازی مراکش مقابل پرتغال از نظر روحی کار زیادی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید