خبر فوری
رژیم صهیونیستی

هشدار جدی به رژیم صهیونیستی: هر حمله بدون اخطار قبلی به خانه مردم با اعدام یک گروگان پاسخ داده می شود

هرمزبان – در بیانیه هشدار آمیز قسام آمده است: هر حمله‌ای به فرزندان بی‌دفاع ملت‌مان در خانه‌هایشان بدون اخطار قبلی انجام شود، متاسفانه با اعدام یکی از گروگان‌های دشمن پاسخ داده خواهد شد. به ناچار نیز صدا و تصویر آن را پخش خواهیم کرد.

متن کامل بیانیه هشدار آمیز قسام

بسم الله الرحمن الرحيم

ذَٰلِكَ وَمَنْ عَاقَبَ بِمِثْلِ مَا عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِيَ عَلَيْهِ لَيَنصُرَنَّهُ اللَّهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ

هر کس به همان قدر ظلمی که به او شده در مقام انتقام برآید و باز بر او ظلم شود البته خدا او را یاری می‌کند. خدا عفوكننده و آمرزنده است.

ما در گردان‌های شهید عزالدین قسام به اخلاق دینی، نظامی و انسانی که برادرمان فرمانده کل (قسام) در سخنرانی اعلام نبرد طوفان الاقصی بیان داشت، ایمان و باور داریم. ما به آموزه‌های دین حنیف خود در حفظ جان گروگان‌ها و اسرا ایمان داریم، اما جنایت‌های صهیونیستی علیه فرزندان بی‌دفاع ملت ما و تخریب منازل غیر نظامیان بر سر آن‌ها و کشتار جمعی کودکان، زنان و سالخوردگان در منازلشان نشان می‌دهد که دشمن زبان اخلاق و انسانیت را نمی‌فهمد و باید با زبانی با آن سخن گفت که آن را خوب می‌فهمد.

جنایت‌های صهیونیستی فاشیستی وحشیانه علیه خانواده‌های زیادی در نوار غزه از طریق بمباران منازل بر سر ساکنانش برای ما دردآور بود. بر این اساس، تصمیم گرفتیم که حدی برای جنایت‌ها قرار دهیم و به این علت اعلام می‌کنیم که از این ساعت هر حمله‌ای به فرزندان بی‌دفاع ملت‌مان در خانه‌هایشان بدون اخطار قبلی انجام شود، متاسفانه با اعدام یکی از گروگان‌های دشمن پاسخ داده خواهد شد. به ناچار نیز صدا و تصویر آن را پخش خواهیم کرد.

ما این تصمیم خود را اعلام می‌کنیم تا دشمن و رهبرانش را در برابر جهانیان متوجه مسئولیت خود در قبال این تصمیم کنیم. اکنون هم توپ در زمین دشمن است.

والله غالب على امره ولكن اكثر الناس لا يعلمون
کسی که قبلا بیم و هشدار دهد معذور است.
خداوند بر امر خود چیره است، اما بیشتر مردم نمی‌دانند.

 

انتهای پیام/

منبع: کانال اخبار سوریه

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید