خبر فوری

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه: اقتصاد، عرصه نوین نبرد علیه باطل است

هرمزبان –سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره گفت: اقتصاد عرصه نوین نبرد علیه باطل است.

در آیین گرامیداشت هفته مقدس در شرکت فولاد کاوه، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: توسعه و پیشرفت امروز کشور به برکت اخلاص است.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه افزود: اخلاص، ایمان، تواضع و کار جهادی رمز پیشرفت در تمام عرصه‌ها است.

سردار مارانی اضافه کرد: امروز فولاد کاوه جنوب کیش به‌عنوان یک نهاد انقلابی به برکت اخلاص و عمل جهادی مهندس حسینی در پرتو لطف الهی پرچم‌دار جهاد اقتصادی و مایه عزت نظام و انقلاب است.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه جنگ هشت‌ساله را نبرد حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) دفاع مقدس را جنگ تمامیت اسلام در برابر تمامیت کفر بر شمردند.

سردار مارانی با بیان اینکه دنیا در برابر حقانیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاب نیاورد و یک جنگ نابرابر و ظالمانه را تمام بلوک شرق و غرب بر ما تحمیل کردند که تا امروز نیز به طرق مختلف به آن ادامه داده‌اند افزود: لازمه ایستادگی در برابر این جنگ نابرابر سلاح و مهمات و نیروی انسانی بود که به‌واقع از حیث سلاح و مهمات در مضیقه بودیم؛ ولی به لطف کار جهادی، خدای متعال برکت، عزت و نصرت به ارمغان آمد و رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس نیروی انسانی بااخلاص و باایمان بود و علی‌رغم تمام محدودیت‌های تجهیزات، محدودیت‌های اقتصادی و کمبودها رزمندگان ما مردانه در برابر دشمن ایستادگی کردند؛ زیرا که ایمان و اخلاص داشتند.

وی عرصه اقتصاد را عرصه نوین نبرد حق بر علیه باطل دانست و عنوان کرد: فعالان اقتصادی و صنعتگران مبارزان این نبرد بزرگ به شمار می‌روند و به لطف خدا و با نیروی ایمان و اخلاص پیروز این نبرد بزرگ خواهند بود و باعث سرافرازی این نظام مقدس خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید