خبر فوری

دستور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای حل مشکل آب شرب و دایر شدن مرکز درمانی در روستای قره بوطه زنجان

هرمزبان – آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سفر به زنجان از روستای قره بوطه بازدید و برای حل مشکل آب شرب و دایر شدن مرکز درمانی در این روستا دستوراتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از مشرق نیوز ، آیت الله ابراهیم رئیسی قبل از ظهر پنج شنبه در بدو حضور در این روستا مورد استقبال گرم و پر شور روستاییان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از سفر یک روزه به زنجان افتتاح نیروگاه برقی بود که با دستان توانای جوانان و متخصصان داخلی احداث و راه اندازی شده است، گفت: امروز پیشرفت‌های قابل توجهی که در صنعت برق کشور شده، باعث خوشحالی است و در حوزه‌های دیگر نیز کشور با دست جوانان عزیز در حال پیشرفت و رشد است.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) اشاره کرد و گفت: آنانی که دست به اغتشاش و نا امن کردن کشور می‌زنند مردم عادی نیستند.

رئیس جمهور همچنین در رابطه با مطالبه اهالی روستای قره بوطه در خصوص حل مشکل آب شرب و همچنین دایر شدن مرکز درمانی در این روستا با پزشک مستقر، دستوراتی برای این حل این مسائل صادر کرد.
روستای قره بوطه از توابع بخش زنجانرود شهرستان زنجان در فاصله ۱۰۱ کیلومتری از شهر زنجان واقع است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید