خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

جوانان از زندگی حضرت علی اکبر الگو بگیرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی، حجت الاسلام جهانگیری با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، خواستار الگوگرفتن جوانان از زندگی آن حضرت شد.

وی افزود: با اینکه حضرت علی اکبر در جوانی جان خود را فدای دین کرد اما دوران کوتاه زندگی او پر از درس های فراوان برای نوجوان و جوانان ما است.

حجت الاسلام جهانگیری گفت: حضرت علی اکبر احترام زایدالوصفی برای بزرگترها به ویژه پدر و مادر قائل بود. ویژگی ای که متأسفانه در جامعه در حال کم رنگ شدن است.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی، احترام به بزرگترها را یک ارزش دانست که باعث رشد معنوی افراد می شود.

جهانگیری، دیگر ویژگی برجسته حضرت علی اکبر را داشتن اعتقادات محکم و درست عنوان کرد و افزود: مثل خیلی از شهدای ما آنچنان به باوری محکم رسیده باشد که حاضر باشد جان خود را فدای دین، معارف اهل بیت و عزت اسلام و مسلمین بکند.

امام جمعه توکهور و هشت بندی در رابطه با عید دیدنی های سال نو بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تأکید کرد و افزود: به مهمان ناخوانده کرونا بیشتر توجه کنید تا عید به عزا تبدیل نشود.

خبرنگار: طاهره جعفری

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید