خبر فوری

بهره برداری از راه روستایی سلوبلم به گردنه پشتکوه

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، غلامحسین شیری اظهار داشت:  احداث پروژه مذکور به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن آن از آرزوهای دیرین مردم منطقه پشتکوه بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد.

وی گفت: طول این پروژه 6 کیلومتر است و با اعتبار هزینه شده 23 میلیارد و 450 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 شیری با بیان اینکه عرض این راه روستایی 6 متر و ضخامت آسفالت به‌کار رفته در آن 5 سانتی‌متر است، افزود: در این ‌عملیات از آسفالت گرم استفاده شده است.‌

وی ادامه داد: طول کل راههای روستایی شهرستان بندرعباس 1774 کیلومتر است که 972 کیومتر آن تا کنون آسفالت شده و 801 کیلومتر آن خاکی می باشد. و بر اساس اولویت بندی انجام شده و تفکیک طول راههای خاکی و فاقد آسفالت 160 کیلومتر راه خاکی و فاقد آسفالت این شهرستان برای روستاهای بالای 20 خانوار و در اولویت اجرایی اداره کل راه و شهرسازی در قالب طرح آسفالت 1000 کیلومتر دوم قرار گرفته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: با ‌اتمام این عملیات، 1771 خانوار از نعمت آسفالت مناسب بهره‌مند می گردند. ‌

شیری در پایان عنوان کرد: پایین بودن شاخص برخورداری از آسفالت در راه‌های روستایی هرمزگان، توجه به احداث راه‌های روستایی را در اولویت قرار داده، از این رو بازگشایی و آسفالت راه‌های روستایی به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل، با شدت در حال اجرا است.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید