تولید ۱۵ تن ماهی دریایی در استخرهای خاکی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از شیلات هرمزگان، علی کریمی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی|،تولید و اشتغال از مهمترین شاخصه های این مزان تولید بوده است تصریح کرد: گونه تولید همگی از سوف ماهیان دریایی بوده است و  دوره پرورش این میزان تولید حدود شش ماه بوده است.

وی سطح زیر کشت این میزان تولید را باغ بر سه هکتار خواند و تصریح کرد: میانگین تولید پنج تن در هکتار در این روش پروش ماهی برای این دوره از پرورش ثبت شده است که در آینده ای نزدیک شاهد رشد بیش از پیش آن خواهیم بود.

کریمی استفاده بهینه از مزارع پرورش میگو،استفاده جایگزین از مزارع پرورش میگو برای پروش ماهی در صورت لزوم،توسعه صنعت پرورش ماهیان دریایی،کاهش فشار بر ذخیره ماهیان دریایی،حرکت در مسر اقتصاد مقاومتی،ایجاد اشتغال، ارتقای تولید و … را از اهم مزایی پرورش ماهی در استخرهای خاکی خواند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید