خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری و مسئولان است، گفت: خانواده ها نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

آسیب های اجتماعی؛ از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 28 خردادماه شهلا تاجفر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با حضور در کانون فرهنگی اجتماعی انصارالحسین مسجد خاتم الانبیا و در بازدید از اجرای مفاد تفاهم نامه ای که بین کانون های مساجد ، سازمان بهزیستی استان و اداره کل امور زنان و خانواده استانداری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی منعقد شده ، گفت: یکی از مهمترین دغدغه های امروز مقام معظم رهبری و مسئولان آسیب های اجتماعی و شیوع آن در جامعه است که ریشه همه این موارد به خانواده ها برمی گردد.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز خانواده ها در بسیاری از موارد طبق خواست دشمن حرکت می کنند ، بر هوشیاری و مبارزه با این توطئه های دشمنان و مصون نمودن خانواده ها بخصوص جوانان و نوجوانان در مقابله با این توطئه ها تاکید نمود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همچنین افزایش اطلاعات و آگاهی خانواده ها برای جلوگیری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و اظهار داشت : حضور در کارگاههای آموزشی که در این راستا برگزار می شود یکی از راههای آشنایی با آسیب های اجتماعی و مقابله با آن بخصوص در بی خانواده های است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید