خبر فوری

آرشیو برچسب: پروژه های عمرانی

هرمزگان استان پایلوت واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش تعاونی

هرمزبان:مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون گفت: هرمزگان و مازندران بعنوان استانهای پایلوت در بحث واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی دولتی به بخش تعاونی معرفی شدند.

ادامه خبر »

آماده استفاده از ظرفیت بسیج در کارهای عمرانی هستیم

هرمزبان: " فرزانه آرامش " در نودمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار تعامل و هم اندیشی شورای اسلامی شهر بندرعباس با سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد، بیان کرد: برای استفاده از ظرفیت بسیج استقبال می‌کنیم و آمادگی استفاده از ظرفیت بسیج در پروژه های عمرانی داریم و باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

ادامه خبر »

9 طرح عمرانی در شهرجدید علوی و شهرستان بندرخمیر افتتاح و کلنگ زنی شد

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان؛ 9 طرح عمرانی در شهرجدید علوی و شهرستان بندرخمیر افتتاح و کلنگ زنی شد

با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان 9 پروژه عمرانی در شهر جدید علوی و شهرستان بندرخمیر همزمان با اولین روز از دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

ادامه خبر »

جاسم جادری: ساخت پروژه های منطقه ویژه پارسیان با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص هرمزگان

هرمزبان:استاندار هرمزگان گفت: استفاده از نیروهای متخصص و ماهر استان و شهرستان پارسیان در منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان ضروری است.

ادامه خبر »

افتتاح 5 پروژه عمرانی در اولین روز دهه فجر در شهرستان میناب

هرمزبان:5 پروژه عمرانی در اولین روز دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان میناب افتتاح شد.

ادامه خبر »