خبر فوری

هرمزگان استان پایلوت واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش تعاونی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ حسین نژاد در نشست با مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان افزود: با  هدف جلب مشارکت هر چه بیشتر  بخش تعاونی ها، واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی دولتی به این بخش واگذار شده که در حال حاضر 70  تعاونی بزرگ عمران شهری در سطح کشور فعالیت دارد که این تعداد در سال آینده افزایش می یابد.

وی بیان داشت: 26 هزار پروژه نیمه تمام در سال 98 در سطح کشور به تعاونی ها واگذار می شود که در فاز اول این طرح، 150 پروژه شناسایی شده که در قالب تعاونی عمران شهری به فعالیت خود ادامه دهند که این یک فرصت برای تعاونی های عمران شهری و روستایی است و مردم باید از این فرصت برای تشکیل این تعاونی ها استفاده کنند و صندوق نیز ضمانت آنها را بر عهده دارد.

حسین نژاد  با بیان اینکه 49 درصد سهام  در صورت لزوم با مشارکت صندوق و مابقی نیز در اختیار تعاونی ها است، اضافه کرد: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، سپرده های مردم را تضمین می کند.

حسین نژاد در ادامه به راه اندازی بازار هوشمند تعاون در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این امر به همت صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، انجام شده که فرصتی برای فروش تولیدات تعاونی ها فراهم کرده که از این طریق محصولات خود را به مصرف کنندگان برسانند.

وی اظهارداشت: تعاون مارکت با هدف بهبود فضای کسب و کار تعاونی ها و تسریع در ارایه خدمات و محصولات تعاونی به مصرف کننده به صورت مستقیم و بر مبنای معرفی ظرفیت های موجود در بخش تعاون و حذف واسطه گری ایجاد شده است.

در پایان این نشست، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران، مجموعه سالن های تیراندازی و احداث پایانه مسافربری بندرعباس بازدید کردند. / برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید