خبر فوری

جاسم جادری: ساخت پروژه های منطقه ویژه پارسیان با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص هرمزگان

به گزارش هرمزبان،جاسم جادری عصر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان با بیان اینکه تلاش بسیاری برای بهبود وضعیت منطقه ویژه پارسیان انجام داده‌ایم، عنوان کرد: امیدواریم شاهد تحول در انجام خدمات زیربنایی در این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: مکاتبات و مراجعات و مذاکرات بسیاری برای انجام کارها و رفع مشکلات این منطقه انجام شده و هم‌اکنون نیز یک مدیر اجرایی جداگانه برای این منطقه تعیین شده است.

استاندار هرمزگان افزود: مجوزهای خوبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه صادر شده و نیاز است جلسات مرتبط با این منطقه به صورت مرتب برگزار و مسائل مربوط به این منطقه پیگیری شود.

جادری تصریح کرد: فعالیت منطقه ویژه پارسیان موجب توسعه و پیشرفت این شهرستان و غرب استان می‌شود و ما تاکید داریم که ظرفیت‌های موجود در استان برای ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های این منطقه به کار گرفته شود.

وی بیان داشت: استفاده از نیروهای متخصص و ماهر استان و شهرستان پارسیان در منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان یک ضرورت است و این منطقه باید موجب اشتغال‌زایی برای نیروهای این استان شود و باید از توان و ظرفیت مردم این استان در توسعه و پیشرفت این منطقه استفاده کنیم.

به گزارش فارس، منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان در غرب استان هرمزگان، دارای 6 هزار و 190 هکتار اراضی قابل استفاده است که احداث صنایعی هم‌چون پتروشیمی، فولاد، آلومینیوم، نیروگاه و اسکله برای آن پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید