خبر فوری
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان؛ 9 طرح عمرانی در شهرجدید علوی و شهرستان بندرخمیر افتتاح و کلنگ زنی شد

9 طرح عمرانی در شهرجدید علوی و شهرستان بندرخمیر افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش هرمزبان : همزمان با اولین روز از دهه فجر طی مراسمی با حضورعلی رئوفی معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان و طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهر های جدید کشور دو طرح عمرانی شامل ساختمان اداری شهرجدید علوی و پروژه مشارکتی 41 هکتاری شهرجدید علوی افتتاح وکلنگ زنی شد.

 

ساختمان اداری شهر جدید علوی اولین پروژه ای بود که در اولین روز از دهه فجر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان و معاون وزیر راه و شهرسازی  افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

پروژه  مشارکتی 41 هکتاری  شهرجدید علوی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان دومین  پروژه ای بود که در شهرجدید علوی با حضور مسئولین استان هرمزگان و وزارت راه و شهرسازی کلنگ زنی شد.

 

بازدید از بخش های مختاف تونل درحال احداث شهرجدید علوی برنامه پایانی سفرمعاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان و معاون وزیر راه و شهرسازی در اولین روز از دهه فجر به این شهر بود.

 

با تکمیل و بهره برداری از پروژه تونل شهر جدید علوی فاصله این شهر جدید تا شهر بندرعباس 28 کیلومتر کوتاه خواهد شد.

 

در ادامه معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با سفربه شهرستان بندرخمیر هفت پروژه عمرانی این شهرستان را در حوزه های عمران شهری ، راهداری ، عمران روستایی ، برق رسانی ، بوستان روستایی وکشاورزی با همراهی فرماندار شهرستان بندرخمیر ، امام جمعه شهرستان بندرخمیر و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیران شهرستان بندرخمیر مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

 

پروژه های عمرانی شهرداری بندرخمیر، ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندر خمیر، بلوار ورودی و بوستان روستایی  روستای آل درویش  بخش مرکزی شهرستان بندرخمیر، پروژه های برق رسانی شرکت توزیع برق در شهرستان بندر خمیر و  فاز 1 مجتمع بارانداز محصولات کشاورزی  منطقه کهورستان شهرستان  بندرخمیر از جمله پروژه های بود که در اولین روز از دهه فجر به دست علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در شهرستان بندرخمیر با اعتباری بالغ برهفت میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 

تجدید میثاق با شهدا و غبار روبی گلزار شهدای شهرستان بندرخمیر از دیگر برنامه های  سفر معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در اولین روز از دهه فجر به شهرستان بندرخمیر بود.

 

 

 

 

درباره محمد

دیدگاهتان را بنویسید