موتور سیکلت‌های رسوبی قشم آماده ترخیص است

فرمانده انتظامی قشم گفت: موتورسیکلت‌های رسوبی توقیفی سال ۹۰ تا ۹۸ در جزیره قشم با بخشش جرایم ۲ برابری آماده ترخیص است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، سرهنگ حسین الهی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ، همزمان با سراسر کشور در قشم آغاز شده است.

وی افزود: این طرح از ۱۸ آبان اجرا و تا ۱۷ دی ماه به مدت ۲ ماه ادامه دارد و موتورسیکلت‌های رسوبی که از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۸ توقیف شده باشند را شامل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم تصریح کرد: مالکان یا متصرفان این موتور سیکلت‌ها برای ترخیص به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه و نسبت به ارائه مدارک لازم اقدام کنند.

الهی ادامه داد: ترخیص موتور سیکلت‌ها برابر نرخ‌های مصوب سال ۹۴ هیئت دولت انجام خواهد شد و علاوه بر بخشش جریمه ۲ برابری موتور سیکلت‌های توقیفی و رسوبی، امکان تقسیط یک ساله اصل جرائم نیز وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم اضافه کرد: اگر مالکان یا متصرفان موتورسیکلت‌ها از این طرح ۲ ماهه استفاده نکرده و نسبت به ترخیص اقدام نکنند، وسیله نقلیه توقیفی آنان به منزله موتورسیکلت بدون صاحب محسوب خواهد شد.

الهی خاطرنشان کرد: در مراکز پلیس ۱۰+ شهرستان، مالکان یا متصرفانی که فاقد گواهینامه، بیمه نامه یا فاقد پلاک باشند با اخذ تعهد، نسبت به ترخیص وسایط نقلیه آنان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید