روحانیت در جنگ اقتصادی پرچم‌داری کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، اباذر سالاری شامگاه امروز در یادواره شهدای روحانی استان هرمزگان و شهدای قشم به میزبانی دانشگاه آزاد این جزیره اظهار داشت: روحانیون باید در جنگ اقتصادی کشور همچون دوران دفاع مقدس پرچم‌داری کنند.

وی افزود: استان هرمزگان بیشترین شهید طلبه و روحانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده که از جایگاه والای این قشر در حراست از ارزش‌های اسلامی حکایت دارد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: برای عبور از دسیسه‌ها و اعتلای نظام اسلامی باید پشت سر روحانیت بصیر و انقلابی حرکت کرد.

سالاری خاطرنشان کرد: تمام مسوولان باید از مجرای خدمتگزاری بی منت به و جهادی از حضور منسجم و خودجوش مردم در صحنه‌های انقلاب تجلیل کنند.

نقش روحانیت در حراست از انقلاب برجسته است

امام جمعه شهرستان قشم نیز گفت: روحانیت با حضور در خط مقدم دوران دفاع مقدس و تقدیم بیشترین شهید عملا در حراست از نظام اسلامی ایفای نقش کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم اظهار داشت: این حقیقت گواهی بر آن است که جامعه روحانیت هیچگاه تنها به حرف اکتفا نکرده و در عمل نیز پای کار بوده است.

ایفای نقش روحانیت در جنگ اقتصادی یک ضرورت است

رئیس موسسه روایت سیره شهدا هم گفت: امروزه کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و روحانیون باید نقش خود را در تقویت رونق اقتصادی ایفا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری اظهار داشت: نبرد در جنگ اقتصادی یعنی تلاش حداکثری برای تولید ثروت،رونق صنعت و ارتقای خدمات که توانمندی بانوان در حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی از جمله ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: در این جنگ باید بر مصرف صحیح و زیاد خیرات کردن تاکید شود تا آحاد جامعه به دنبال هم افزایی و کمک کردن به یک دیگر باشند.

این سخنران برجسته کشوری ادامه داد: فهم و معرفت از مهمترین وظایف جامعه است و روحانیت باید در این عرصه عهده‌دار نقش معلمی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری تصریح کرد: ایفای نقش پیشوایی در حوزه عمل و نیز الگو بودن در مسیر مجاهدت و استقامت از دیگر وظایف روحانیت در قبال جامعه است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید