بیشترین صادرات استان در سال ٩٦ در زمینه فولاد بوده است.

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان خلیل قاسمی در جلسه کارگروه فولاد استان اظهار داشت: برای تولید این میزان فولاد در استان الزامات و نیاز مندی هایی وجود دارد که باید به انها رسیدگی و زیر ساخت ها را برای تحقق این امر فراهم کنیم.

وی گفت: سعی میکنیم زیر ساخت های مورد نیاز در زمینه آب و برق و گاز در مناطق ویژه و واحد های تولیدی را فراهم کنیم و مشکلات انها را مرتفع سازیم.

قاسمی عنوان کرد : در سال گذشته بیشترین صادارت استان در زمینه فولاد بوده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خاطر نشان کرد: میزان صادرات ما در حوزه صنعت و معدن در سال گذشته یک میلیارد و 716ی میلیون دلار بوده است وی در ادامه تصریح کرد: ارزش کل صادرات فولاد استان در سال گذشته 833 میلیون دلار بوده است.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید