خبر فوری

استعدادهای اقتصادی هرمزگان مورد حمایت قرار گیرند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در یازدهمین نشست ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تمامی استعدادهای اقتصادی باید مورد حمایت قرار گیرند و از آنها برای حل مسائل تولید و اشتغال بهره گرفته شود، عنوان کرد: استان هرمزگان سرشار از استعدادها و ظرفیت ها در دریا و سرزمین اصلی برای فعالیت های اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: همه ما باید در این عرصه تلاش کنیم و هیچ فرصتی را از دست ندهیم و راه را برای فعالان اقتصادی هموار کنیم و حمایت های لازم را به کار بگیریم.

استاندار هرمزگان افزود: مدیران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و تلاش کنند با مدیریت مطلوب و بهینه و ساماندهی تمامی تجهیزات و امکانات به روند تولید و اشتغال سرعت ببخشند.

همتی با بیان اینکه کشور به کار و سرمایه گذاری نیاز دارد تا مشکل بیکاری و معیشت مردم حل شود، تصریح کرد: معیار ما تولید و کار و خدمت و تلاش است و هیچ دستگاهی حق ندارد برای افراد مانع ایجاد کند.

وی با اشاره به گزارش هرمزبان به نقل از ارائه شده در این نشست در خصوص اختیارات محول شده به دستگاه های استانی، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اختیارات خوبی به استان ها واگذار شده است و این اختیارات کمک خواهد کرد که با تصمیم گیری درون استان ها، به کارهای رونق کسب و کار تولید و  سرعت بخشیده شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به دیگر دستور کار این نشست در خصوص ارائه گزارش دستاورد دانش بنیان تولید جلبک دریایی، بیان داشت: فعالیت های دریایی که می تواند تولید ثروت داشته باشد باید در هرمزگان توسعه یابد و دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی روی این فعالیت ها تمرکز کنند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید