خبر فوری

آغاز تولید 50 میلیون قطعه بچه میگو در هرمزگان

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، ‌مدیرکل شیلات هرمزگان در این خصوص گفت: تولید لاروها در مرحله تکثیر ‌و با صید بیش از 400 میگوی مولد از دریا آغاز شده است.

سید پرویز محبی افزود: لاروها هفته آینده به استخرهای خاکی منتقل و پس از گذراندن دوره یک‌ماهه پرورش و رسیدن به وزن یک گرم، در دریا رها می‌شوند.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح 300 میلیارد ریال است، اظهار کرد: بچه میگوهای پرورشی تولیدشده از گونه موزی است.

مدیرکل شیلات هرمزگان ادامه داد: ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی، تقویت یگان حفاظت منابع و آبزیان، کاهش صید غیرمجاز و مهار صید بی‌رویه از برنامه‌های مهم شیلات هرمزگان برای ترمیم ذخایر آبزیان است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، هرمزگان به علت داشتن شرایط آب و هوایی بسیار گرم و با تولید سالانه حدود 10 هزار تن، رتبه نخست تولید و پرورش میگو را در کشور دارد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید