تشریح جان باختن دو فرد در هنگام حفر چاه در شهرستان بستک

فرجام دانش در گفت‌وگو با ایسنا افزود: دو کارگر، هنگام عملیات لایروبی چاه در روستای خلوص از توابع شهرستان بستک دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: وقوع این حادثه توسط ستاد بحران استانداری هرمزگان به آتش‌نشانی بندرعباس اطلاع داده شد و تیم نجات به سرپرستی حسن امینی زاده، به محل سانحه در روستای خلوص از توابع شهرستان بستک اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آزاد شدن گازهای سمی هنگام لایروبی چاه، موجب خفگی کارگر در حال کار در چاه شده بود و با ورود کارگر بعدی، او هم به سرنوشت کارگر اول دچار شد.

دانش اظهار کرد: نجاتگر حسن امینی زاده پس از بستن تجهیزات وارد چاه شده و با کمک دیگر آتش‌نشانان، قربانیان حادثه را به سطح منتقل کرده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: به گفته شاهدان، گروه حفاری کار خود را از ساعت 7 صبح آغاز کرده بودند و حادثه در مرحله دوم ورود به چاه، رخ‌داده است.

وی در پایان گفت: عدم استفاده از تجهیزاتی مانند گاز سنج و نیز وسایل حفاظت فردی همچون دستگاه تنفسی در عملیات‌ حفاری عمدتاً منجر به سوانح مرگبار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، کارگران جان‌باخته هر دو جوان بودند و کمتر از 25 سال سن داشتند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید