خبر فوری

آرشیو برچسب: آیت الله نعیم آبادی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان : مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نه

نماینده ولی فقیه در هرمزگان : مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نه

هرمزبان: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان گفت: مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نه. زیرا ما برای گرانی توجیه داریم اما برای دستگاه قضا توجیهی نداریم.

ادامه خبر »

آیت الله نعیم آبادی بر اجرای عدالت و مبارزه با فساد تأکید کرد

هرمزبان:آیت الله نعیم آبادی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اجرای عدالت و مبارزه با فساد دو اصل اساسی در حکومت‌های اسلامی هستند.

ادامه خبر »

امام جمعه بندرعباس: مردم با حضور حماسی خود دست یاوه گویان را برای همیشه کوتاه خواهند کرد

هرمزبان:امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان یکبار دیگر در روز ۲۲ بهمن با حضور خود دست یاوه گویان و دشمنان قسم خورده اسلام را برای همیشه کوتاه خواهند کرد و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

ادامه خبر »

دولت باید مسئله واگذاری آلومینیوم المهدی را پیگیری کند

هرمزبان:نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: از مقام‌های اجرایی می‌خواهیم در فضاهای ایدئولوژی و اظهارنظر در مورد آن وارد نشوند زیرا این وظیفه مقام معظم رهبری بوده و وظیفه اجرا که مربوط به خودشان است را انجام دهند.

ادامه خبر »

سفر رئیس جمهور به هرمزگان بیانگر اهمیت استراتژیک این استان

هرمزبان:امام جمعه بندرعباس گفت: سفر رئیس جمهور بیانگر عزم جدی دولتمردان برای رفع مشکلات مردم و نشان دهنده اهمیت استان استراتژیک هرمزگان در سطح ملی است.

ادامه خبر »

بخش کشاورزی مورد حمایت دولت و رئیس جمهور قرار گیرد

هرمزبان:امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: روستاهارا باید حفظ کرد و بخش کشاورزی استان مورد حمایت دولت و رئیس جمهور قرار گیرد.

ادامه خبر »

تنها خدمت به مردم را سرلوحه امور قرار دهیم

هرمزبان:نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه مردم ما انقلاب نکردند که مدیرش پرخاشگری کند و به‌جای حل مشکل شهروندان با پرخاشگری پاسخگو باشد، تصریح کرد: انتظار جامعه از مدیران بالاست و آن‌ها باید بدانند این صندلی تنها برای خدمت به مردم است نه چیز دیگری.

ادامه خبر »

دریای شعر را تبدیل به حوضچه نکنیم

هرمزبان:بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : نظم از نثر عقب افتاده ، نظم باید وارد همه عرصه های زندگی جامعه شود و در تاریخ، سیاست، دانش، فرهنگ و سایر حوزه ها بکارگرفته شود، شعر دریاست و آنرا تبدیل به حوضچه نکنیم.

ادامه خبر »

آیت الله نعیم آبادی: سنگ‌اندازی برخی مقامات ‌در ساخت مسجد جامع بندرعباس/‌می‌گفتند‌ از موضع‌تان درباره تخریب بازار ماهی‌فروشان کوتاه بیاید

هرمزبان:امام‌جمعه‌بندرعباس مسجد‌جامع‌بندرعباس را نماد این شهر و بزرگترین مسجد ایران با مساحت بالغ بر 20هزار متر مربع دانست و گفت: برخی مسئولان اجرایی بندرعباس با سنگ‌اندازی در کار مسجد بدنبال تغیر موضع بنده در خصوص تخریب بازار ماهی‌فروشان بندرعباس بودند.

ادامه خبر »

قرآن سرمایه ای برای همیشه تاریخ بشریت است

هرمزبان:بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تاکید بر عمل به دستورات قرآن و با بیان اینکه سعادت انسان در عمل به این دستورات است، گفت: قرآن سرمایه ای برای همیشه تاریخ بشریت است.

ادامه خبر »

شیعیان جهان قدردان سرمایه‌های بزرگی چون امیرالمومنین(ع) باشند

هرمزبان:امام جمعه بندرعباس با اشاره به تائید ویژگی‌های حضرت علی(ع) در منابع اهل سنت گفت: شیعیان جهان قدردان سرمایه‌های بزرگی چون امیرالمومنین(ع) باشند.

ادامه خبر »

ارتباط نزدیک ایران و چین می تواند به تحقق عدالت در جهان کمک کند

هرمزبان:بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: ارتباط نزدیک دو کشور ایران و چین که هر دو خواهان استقلال ملت های جهان هستند، می تواند به تحقق عدالت در جهان کمک کند.

ادامه خبر »

آیت الله نعیم آبادی: غیبت و حسد دین را نابود می کند/دین شناس بودن تنها راه نجات جامعه از خطرات فضای مجازی

کیش - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه غیبت و حسد دین را نابود می کند افزود: اگر کسی زشتی غیبت را بفهمد هرگز مرتکب چنین گناهی نمی شود.

ادامه خبر »