خبر فوری

آیت الله نعیم آبادی بر اجرای عدالت و مبارزه با فساد تأکید کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت:اجرای عدالت و مبارزه با فساد دو اصل تفکیک نشدنی و لازمه حکومت اسلامی هستند.

امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه افزود: فساد اقتصادی، اخلاقی و سیاسی سبب تزلزل و ویرانی حکومت‌ها است.

وی با اشاره به ضرورت دخالت هر سه قوه و مسوولان در پیشگیری از ترویج بی عدالتی و فساد گفت: مسوولان و مدیران باید هوشیار باشند که دچار وسوسه‌های مال، مقام و ریاست نشوند و در راستای اجرای قوانین گام بردارند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود:بر اساس منویات رهبری ساده زیستی و زهد انقلابی باید سرلوحه همه مدیران باشد و ضروری است بازرسانی متعهد از همه دستگاه‌ها بر اجرای عادلانه قوانین در ادارات و نهاد‌ها نظارت مستمر داشته باشند.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه گفت: دستگاه‌های متولی فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ غنی قرآنی تلاش بیشتری کنندو گسترش این امر سبب کاهش میزان آمار معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

امام جمعه بندرعباس همچنین بااشاره به مناسبت ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری از مردم خواست تا با حضور پررنگ در جشن نیکوکاری در حد توان به نیازمندان کمک کنند و افزود: در فرهنگ شکوهمند اسلام، انفاق در راه خدا و نوعدوستی از مصادیق احسان شمرده می‌شود که نباید از آن غافل شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بااشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری گفت: درختان نقش مهمی در زندگی بشر دارند و مشارکت در کاشت نهال سبب کمک به حفظ محیط زیست و توسعه فضای سبز و آبادانی می‌شود. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید