خبر فوری

فریدون همتی: برنامه مبارزه با پلاستیک اقدامی موثر برای حفاظت از محیط زیست است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، فریدون همتی شب گذشته(9 اسفند) در نخستین همایش مبارزه با غول پلاستیک که در شهر بندرکنگ برگزار شد، با قدردانی از اقدامات خوب شهرداری و شورای شهر بندرکنگ، عنوان کرد: شهرداری این شهر حرکت پسندیده ای را در راستای بازسازی و احیاء بافت های تاریخی شهر بندرکنگ و زیباسازی ساحل این منطقه آغاز و اجرایی کرده است.

وی ادامه داد: این اقدامات خوب می تواند بندرکنگ را به نگین شهر های ساحلی استان هرمزگان تبدیل کند.

استاندار هرمزگان افزود: طرح مناسبی جهت زیباسازی خور بندرکنگ ارائه شده که چهره این شهر تاریخی را زیباتر خواهد کرد و برای اجرای آن کمک لازم را انجام خواهیم داد.

همتی با بیان اینکه شهر تاریخی بندرکنگ از ظرفیت بزرگ هزاران سال تمدن و فرهنگ غنی مردمان این منطقه برخوردار است، اظهار کرد: با تکیه بر این ظرفیت عظیم می توان آینده ای درخشان برای بندرکنگ رقم زد.

وی برگزاری همایش و برنامه مبارزه با غول پلاستیک را یک اقدام موثر در راستای حفاظت از محیط زیست در سواحل بندرکنگ دانست.

استاندار هرمزگان از استقبال گرم و باشکوه مردم غرب هرمزگان به ویژه شهرستان بندرلنگه از رئیس‌جمهور قدردانی و بیان کرد: سفر رئیس جمهوری مصوبات خوبی برای شهرستان های غرب هرمزگان به همراه داشت که موجب برداشتن گام های موثری در راستای تقویت زیرساخت های این منطقه خواهد شد./ایسنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید