خبر فوری

قرآن سرمایه ای برای همیشه تاریخ بشریت است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان علی (ع)، بیان داشت: قرآن کتاب تدبر و فکر بوده و عذاب شدید در پی بی تدبیران است.
وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای تسلط برای همه ملت ها و چپاول ثروت آنها، اظهار کرد: از جمله آنها قرارداد میلیارد دلاری امریکا با سعودی برای فروش اسلحه است.
آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: نمونه دیگر کشور یمن با داشتن ظرفیت های بسیار و ثروت بالا است که متاسفانه حاکمان بی غیرت آنها استفاده ای از این منابع برای مردمشان نکرده اند و دزدان بین المللی آن را به غارت می برند.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به نیاز هرمزگان به خون، خاطرنشان کرد: این استان به دلیل داشتن برخی بیماری های نیازمند خون و همچنین آمار بالای تردد جاده ای در آن و وقوع تصادفات، همواره به اهدای خون از سوی مردم نیازمند است.
امام جمعه بندرعباس با تاکید بر استفاده مردم از فرصت شب های قدر برای اهدای خون در پایگاه ها و مراکز انتقال خون، تصریح کرد: خون سرمایه ای می باشد که همه دارند و باید از آن جهت کمک به نیازمندان استفاده کرد تا مشکلات این بخش حل شود.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به دیدار روز گذشته خود با سفیر و فرماندهان ناوگروه اعزامی نیروی دریایی چین به ایران، گفت: امروز چین به عنوان یک قدرت مطمئن در جهان درخشیده ، که این کشور به سه دلیل قانونمندی، اهل کار بودن و رضایتمندی از وضع موجود، قدرت اقتصادی دنیا را در دست گرفته است.
امام جمعه بندرعباس بیان داشت: این سه عنصر از عوامل مهمی است که مورد تاکید فراوان اسلام واقع شده ،هرچند بسیاری از مسلمانان این روحیه را از دست داده اند و همین عامل سبب شده تا در مقابل قدرت های جهانی تسلیم شوند.
آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: موارد مذکور سه ویژگی مهمی است که هر ملتی که از آن برخودار باشد سعادتمند شده و عامل مهم رشد ملتها محسوب می شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی** انتشاردهنده: عباسعلی نقی یان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید