خبر فوری

بازدید نماینده ولی فقیه هرمزگان از پانزدهمین نمایشگاه کتاب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان علاوه بر بازدید از غرفه ها از بخش مطبوعات و رسانه های دیجیتال و… دیدن کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از متولیان برگزاری نمایشگاه عنوان کرد : کتاب و مطالعه نقش به سزایی در ارتقای آگاهی جامعه دارد و در قرآن کریم و سخنان معصومان نیز به کرات بر تحصیل علم و مطالعه تاکید شده است.

حضرت آیت ا… نعیم آبادی اضافه کرد : جامعه ای به پیشرفت و سعادت دست می یابد که مردم آن اهل مطالعه باشند و لازم است در ایران اسلامی به مسئله مطالعه توجه بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه بندرعباس بر توجه بیشتر خانواده ها به مطالعه تاکید کرد و بیان داشت : خانواده ها سعی کنند فرزندان خود را از دوران کودکی به مطالعه تشویق و عادت دهند تا آینده سازان توانمندی برای کشور تربیت شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اذعان کرد : برای گسترش فرهنگ مطالعه وکتابخوانی نیاز است کتاب های مورد نیاز هر قشر به قیمت مناسب و به صورت آسان در اختیار آنها قرار گیرد و نمایشگاه های کتاب می تواند تا حدودی نیاز مردم را برطرف کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید