خبر فوری

سفر رئیس جمهور به هرمزگان بیانگر اهمیت استراتژیک این استان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان از حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در هرمزگان تشکر کرده و گفت: این سفر بیانگر عزم جدی دولتمردان برای رفع مشکلات مردم و نشان دهنده اهمیت استان استراتژیک هرمزگان در سطح ملی است.
آیت الله نعیم آبادی بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های مختلف در حوزه هایی همچون کشاورزی، نفت و گاز و بندری با 4 هزار میلیارد تومان سرمایه را برای توسعه و آبادی هرمزگان و حائز اهمیت برشمرد.
وی در بخشی ازخطبه های نماز جمعه بر لزوم همکاری آحاد مردم و دستگاه های اجرایی با رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی برای پیشرفت کشور تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: در این سفر مشکلات کشاورزان ، وضعیت نامناسب آب آشامیدنی شهر بندرعباس، لزوم تقویت نیروی دریابانی از نظر نیرو و ارتقا تجهیزات برای مقابله با معضل قاچاق و بکارگیری نیروهای بومی در صنایع مطرح شد.
آیت الله نعیم آبادی با تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری گفت: شناخت منابع طبیعی راهگشای حفظ این موهبت خدادی و رفع بسیاری از مشکلات زیست محیطی است.
وی همچنین بر ضرورت پرداخت خمس اشاره کرده و گفت: باید فرهنگ پرداخت خمس در جامعه ترویج شود.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت حضرت ام البنین (س) به ذکر فضایل این بانوی بزرگوار پرداخته و افزود: این بانوی بزرگوار الگویی برای مادران شهدا و نماد صبر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید