خبر فوری

آیت‌الله نعیم‌آبادی: دعواهای انتخاباتی آمریکا نشان داد که مدعیان جهان چه وضعی دارند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: هر کدام از شهدای استان هرمزگان الگویی از ایمان و اراده و ولایت‌مداری هستند که معرفی آنان به جامعه، تأثیر فراوانی در اصلاح حرکت آن و جذب جوانان به سوی الگوهای شاخص جامعه خواهد داشت.

وی یاد و خاطره شهید دژله شهید 15 ساله‌ای که با بستن نارنجک به خود به زیر خودرو نظامی بعثی رفت، را گرامی‌داشت و افزود: از بنیاد شهید گلایه دارم که چرا این شهید فهمیده هرمزگان را به خوبی به مردم استان و مردم دیگر نقاط کشورمان معرفی نکرده‌اند و این شهید در گمنامی است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: دستگاه‌های مختلف وظیفه دارند که در گرامیداشت یاد شهدا با بنیاد شهید همکاری هر چه بیشتری داشته باشند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی از همه مردم هرمزگان و مردم کشورمان خواست تا دعواهای انتخاباتی میان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به طور دقیق دنبال کنند تا متوجه عمق سقوط اخلاقی و اجتماعی و اقتصادی آمریکا بشوند که چگونه این دو فرد گذشته سراسر وقیحانه خود را افشا می‌کنند.

وی تأکید کرد: منحرفین اخلاقی و شکست‌خوردگان اقتصادی جهان چگونه می‌خواهند نظام دنیا اصلاح و یا برای دیگر ملت‌ها تصمیم بگیرند؟

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین علت اصلی همه ناامنی‌های سطح منطقه و جهان را آمریکا دانست و گفت: دخالت‌های پیدا و پنهان در امور مختلف داخلی کشورها و حمایت از تروریست‌ها و غارتگران در سراسر دنیا باعث شده که امنیت بسیاری از کشورها حتی همدستان آمریکا نیز سلب شود و این وضعیت بزودی با نابودی آنان همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: هر ساله 33 هزار نفر در آمریکا بر اثر ناامنی و اسلحه‌کشی و زد و خورد جان خودشان را از دست می‌دهند اما حاکمان آمریکا به سراسر دنیا لشکر کشیده‌اند تا امورات کشورها را مدیریت و اصلاح کنند. این وضعیت وقیحانه تداوم چندانی نخواهد داشت.

آیت‌الله نعیم‌آبادی، امنیت امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: اگر شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق نبودند، اثری از قبور مطهر ائمه ما باقی نمی‌ماند.

امام جمعه بندرعباس در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه از مردم استان هرمزگان خواست تا نقاط قوت و ضعف فرهنگی استان را به دفتر امام جمعه منعکس کنند تا بتوان نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف این حوزه را با برنامه‌ریزی جبران کنند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید