خبر فوری
هرمزبان:نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه مردم ما انقلاب نکردند که مدیرش پرخاشگری کند و به‌جای حل مشکل شهروندان با پرخاشگری پاسخگو باشد، تصریح کرد: انتظار جامعه از مدیران بالاست و آن‌ها باید بدانند این صندلی تنها برای خدمت به مردم است نه چیز دیگری.

تنها خدمت به مردم را سرلوحه امور قرار دهیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی شب گذشته(31 خرداد) در نشست شورای اداری دستگاه‌های اجرایی به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: دایره عبادت در دین اسلام بسیار وسیع است و باید به‌تمامی دامنه آن بپردازیم.

وی بابیان اینکه اگر تصمیم بگیریم مشکلات استان را حل کنیم و برای آن اقدام کنیم این خود نمونه عینی عبادت است، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در دفتر کاری خود در حزب تابلویی نصب‌کرده بود و بر روی آن نوشته بود حزب معبد من است و این نشان‌دهنده تلاش در کار و خدمت برای مردم هم عبادت است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه در زمان حضور در ساعت کاری باید با تمام توان تنها خدمت به مردم و باز کردن گره مشکلات را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: نبای زمانی که برای آن حقوق از دولت می‌گیریم به فکر امور شخصی و استفاده خصوصی باشیم بلکه باید تنها خدمت به مردم را سرلوحه امور قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بابیان اینکه جامعه‌ای که اختیار زبانش را ندارد ضعف در تقوا دارد، اضافه کرد: مقام مدیران بسیار بالاست اما یک مدیر باید دو خصیصه مهم را دارا باشد.

وی علم و حلم را دو خصوصیت مهم مدیران دانست و عنوان کرد: مردم ما انقلاب نکردند که مدیرش پرخاشگری کند و به‌جای حل مشکل شهروندان با پرخاشگری پاسخگو باشد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی اظهار کرد: باید مدیران ما با صبوری و بردباری به برطرف کردن مشکلات مردم بپردازند و برای آن شهروندی که از راه دور آمده تا مشکلش را مطرح کند وقت بگذارد نه آنکه باحالتی عصبانی با وی برخورد کند.

وی وظیفه مهم مدیران را بردباری و خدمت برای رفع دغدغه‌های مردم ذکر کرد و افزود: انتظار جامعه از مدیران بالاست و آن‌ها باید بدانند این صندلی تنها برای خدمت  به مردم است نه چیز دیگری.

نماینده ولی‌فقیه در ادامه با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه اصلی گروه تکفیری داعش در دیرالزور سوریه، تصریح کرد: آل سعود و حتی آمریکا باور نمی‌کردند که ما چنین امکانی برای دفاع از خودمان در اختیارداریم و هر وقت اداره کنیم از آن استفاده می‌کنیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی تصریح کرد: بارها این موضوع یادآور شده بودیم که ما می‌توانیم از خودمان دفاع کنیم و امروز دنیا به‌ویژه کشورهای همسایه جمهوری اسلامی هم فهمیدند  و این اقدام سپاه اثر خوبی داشت.

همچنین در ابتدای این نشست استاندار هرمزگان با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ کوبنده و حمله موشکی به محل تجمع تروریست‌های تکفیری در سوریه، بیان کرد: نیروی هوافضای سپاه در این راستا افتخار آفرید و با این اقدام امید در دل مستضعفین آفریدند که درس عبرتی برای استکبار بوده است.

جاسم جادری در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید به تجهیز مجموعه دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کمک کنند، عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر محوریت ولایت‌فقیه برقرار است و باید دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در استان را رفع کنیم و اجازه ندهیم دفتر نماینده ولی‌فقیه با کمبود و مشکل مواجه باشد.

وی ادامه داد: نماینده ولی‌فقیه جایگاه پدری برای استان را دارد و عدم دغدغه آیت‌الله نعیم‌آبادی باید برای ما یک اصل باشد.

استاندار هرمزگان در ادامه به حدیثی از امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) مبنی بر دلایل عدم استجابت دعا اشاره کرد و افزود: عمل نکردن به سنت پیامبر، عمل نکردن به قرآن، شکر نکردن نعمات الهی، همراهی با شیطان، کار نکردن برای بهشت، از آتش جهنم فرار نکردن، آماده نشدن برای مرگ، عیب‌یابی دیگران و عبرت نگرفتن از مرگ نزدیکان از دلایل عدم استجابت دعاست.

جادری با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار کرد: امیدواریم در این روز همچون گذشته شاهد حضور مقتدرانه و توانمندانه همه اقشار در راهپیمایی روز جهانی قدس باشیم و قطعاً فریاد ملت ایران در این روزبه گوش استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهد رسید.

وی در پایان با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ کوبنده و حمله موشکی به محل تجمع تروریست‌های تکفیری در سوریه، بیان کرد: نیروی هوافضای سپاه در این راستا افتخار آفرید و با این اقدام امید در دل مستضعفین آفریدند که درس عبرتی برای استکبار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، قبل از سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار، نماز جماعت و ضیافت افطاری با حضور نمایندگان غرب و شرق هرمزگان در مجلس، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید