خبر فوری

آیت الله نعیم آبادی: ۹۰ درصد اقتصاد مقاومتی کار و تلاش است/ جوانان با تغییر نگاه خود نسبت به کار، به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه های این هفته شهرستان با اشاره به برگزاری نخستین نمازجمعه در کشور و اهمیت این فریضه الهی اظهارداشت: نماز جمعه به‌عنوان سنگر نیرومند در برابر هجمه نرم دشمنان باید نیروهای فکری را بسیج کند.

وی بیان‌داشت: برخی‌ها دغدغه روزی را اولاتر از نمازجمعه می‌دانند در صورتی که خداوند بزرگترین روزی دهنده است.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر تغییر فرهنگ کار در جامعه گفت: کار از نگاه جوانان به اشتغال در ادارات و پشت میزنشینی تعبیر شده که این تفسیر اشتباه باید از ذهن جوانان خارج و در جهت کارآفرینی و تولید تشویق شوند، چرا که تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند کارآفرینی است.

وی با تاکید بر اینکه 90 درصد اقتصاد مقاومتی، کار و تلاش است تصریح‌کرد: هر کاری که سبب تولید ملی می‌شود را در اولویت قرار دهیم تا اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.

آیت الله نعیم آبادی گفت: جوانان ما با تغییر نگاه خود بنسبت به کار و با تلاش در زمینه فعالیت‌های تولیدی به اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خوددر خصوص سالروز اهدای خون و اهمیت آن گفت: اهدای خون ذخیره ای برای آخرت بوده و هیچ هدیه ای بالاتر از اهدای خون که سبب زنده ماندن انسانی می‌شود نیست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر ابرازداشت: دختر رحمت است اگر توجه به آن نشود تبدیل به عذاب می‌شود.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: قلب دختر نیاز به محبت دارد، نکند خدایی ناکرده با خالی نگهداشتن قلب دختران از عشق و محبت، شرایط عذاب خود را فراهم سازیم.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید